Компанія EvaToys здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Гарантія:
Інтернет-магазин EvaToys піклується про свою репутацію та продає тільки сертифікований в Україні товар.
Термін дії гарантії починається з дня продажу товару.
На всі товари, які були придбані в EvaToys, поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек.
Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцю. Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.
Дізнатися про термін та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково зазначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників магазину EvaToys, в якому здійснювалася покупка, й отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника. Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.
Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар згідно його відповідного робочого режиму.
Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушено цілісність гарантійних пломб, наявні механічні ушкодження, що могли бути причиною виходу товару з ладу, порушено правила експлуатації, проведено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній.
Дотримання умов, що наведені в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну та підтримувати його у робочому стані протягом усього терміну експлуатації.